Kirjautuminen hakemuksen muokkaukselle ja OmaVAV-palveluun uudistuu. Muutokset astuvat voimaan 2.12. alkaen, ja ne toteutetaan vaiheittain. Uusien käyttäjien salasanan vähimmäispituus nousee…
VAV-asiakaspalvelu ja kiinteistöhuolto uudistuivat
26.10.2022Ajankohtaista
Tavoitat huollon, isännöinnin ja vuokrauksen asiakaspalvelun vuorokauden ympäri numerosta 010 235 1450 ja OmaVAV-palvelusta. Lisäksi VAV-asiakaspalvelu palvelee chatissa arkipäivisin klo 9–22 ja viikonloppuisin klo 10–22. WhatsApp-palvelun käyttöönotossa on ilmennyt vielä teknisiä haasteita, mutta pyrimme ottamaan sen pian käyttöön.
ISS Palvelut huollon kumppanina Länsi-Vantaalla ja SOL Kiinteistöpalvelut Itä-Vantaalla
Kiinteistöhuollon kilpailutuksessa VAV:n huoltopalvelut jaettiin kahteen maantieteelliseen alueeseen. Länsi-Vantaan alueella huollon yhteistyökumppaniksi tuli ISS Palvelut Oy ja Itä-Vantaan alueella SOL Kiinteistöpalvelut Oy. Oman kiinteistösi huoltoyhtiön näet oman talosi ilmoitustaululla olevasta tiedotteesta.
Uusi VAV-asiakaspalvelu vika- ja huoltoilmoituksille
1.11.2022 alkaen vikailmoitukset ja huoltopyynnöt tehdään suoraan VAV:n ympäri vuorokauden palvelevaan puhelinnumeroon 010 235 1450, ei huoltoyhtiölle.
Vuokravalvonnan ja asumisneuvonnan palvelut jatkavat edelleen numerossa 010 235 1460. Mikäli haluat keskustella vuokranmaksuun liittyvistä asioista tai kaipaat asumisneuvonnan palveluita, palvellaan sinua näissä asioissa jatkossakin tässä numerossa.