Vantaa on monipuolisempi asuinkaupunki kuin moni ehkä tietää. Täältä löytyy tekemistä niin kulttuurista, liikunnasta, luonnosta kuin shoppailusta kiinnostuneille. Tässä on…
Huoltopyynnöt
Voit tehdä huoltopyynnön OmaVAV-palvelussa. Puhelimitse kaikki huoltopyynnöt ja ilmoitukset tehdään suoraan VAV:n omaan asiakaspalveluun. Asukkaan ei tarvitse itse ilmoittaa huoltoyhtiölle, vaan teemme sen puolestasi.
Helpoiten teet kiireettömän huoltopyynnön tai vikailmoituksen OmaVAV-palvelussamme. Huoltopyyntö ohjautuu palvelustamme omasta talostasi vastaavalle kiinteistöhuollolle.
Kiireelliset vikailmoitukset ja huoltopyynnöt tehdään VAV:n ympäri vuorokauden palvelevaan asiakaspalveluun, jonka puhelinnumero on 010 235 1450.
Asukkaan ei tarvitse itse ilmoittaa huoltoyhtiölle, vaan teemme sen puolestasi.
VAV:n kiinteistöjä huoltaa:
Omasta talostasi huolta pitävän huoltoyhtiön nimen näet oman talosi ilmoitustaululla olevasta tiedotteesta.
VAV:n asiakaspalvelu ja kiinteistöhuolto uudistuivat 2022
VAV:n asiakaspalvelu ja kiinteistöhuolto uudistuivat marraskuussa 2022, jolloin huolellisen pohdinnan jälkeen vastuut jaettiin uusiksi. Siitä lähtien asukkaiden kaikkiin vikailmoituksiin ja palvelupyyntöihin on vastannut VAV:n oma asiakaspalvelu – ympäri vuorokauden.
Vastauksen kysymyksiin saa nyt entistä nopeammin, ja vikailmoitukset päätyvät varmasti oman talon kiinteistönhuoltajan työjonoon. Lue lisää uudistuksesta.