Huoltopyynnöt

Voit tehdä huoltopyynnön OmaVAV-palvelussa. Puhelimitse kaikki huoltopyynnöt ja ilmoitukset tehdään suoraan VAV:n omaan asiakaspalveluun. Asukkaan ei tarvitse itse ilmoittaa huoltoyhtiölle, vaan teemme sen puolestasi.

Helpoiten teet kiireettömän huoltopyynnön tai vikailmoituksen OmaVAV-palvelussamme. Huoltopyyntö ohjautuu palvelustamme omasta talostasi vastaavalle kiinteistöhuollolle.

Kiireelliset vikailmoitukset ja huoltopyynnöt tehdään VAV:n ympäri vuorokauden palvelevaan asiakaspalveluun, jonka puhelinnumero on 010 235 1450.

Asukkaan ei tarvitse itse ilmoittaa huoltoyhtiölle, vaan teemme sen puolestasi.

VAV:n kiinteistöjä huoltaa:

SOL Kiinteistöpalvelut Oy

Omasta talostasi huolta pitävän huoltoyhtiön nimen näet oman talosi ilmoitustaululla olevasta tiedotteesta.

VAV:n asiakaspalvelu ja kiinteistöhuolto uudistuivat 2022

VAV:n asiakaspalvelu ja kiinteistöhuolto uudistuivat marraskuussa 2022, jolloin huolellisen pohdinnan jälkeen vastuut jaettiin uusiksi. Siitä lähtien asukkaiden kaikkiin vikailmoituksiin ja palvelupyyntöihin on vastannut VAV:n oma asiakaspalvelu – ympäri vuorokauden.

Vastauksen kysymyksiin saa nyt entistä nopeammin, ja vikailmoitukset päätyvät varmasti oman talon kiinteistönhuoltajan työjonoon. Lue lisää uudistuksesta.

Katso muut yhteystietomme

Ajankohtaista