Lunta on tullut viime viikkoina suuret määrät. Valitettavasti lumityöt eivät ole sujuneet kaikissa taloissamme toivotulla tavalla, mistä olemme pahoillamme. Ratkomme asiaa yhdessä huoltoyhtiöiden kanssa. Viime viikkoina…
Huoltopyynnöt
Voit tehdä huoltopyynnön OmaVAV-palvelussa. Puhelimitse kaikki huoltopyynnöt ja ilmoitukset tehdään suoraan VAV:n omaan asiakaspalveluun. Asukkaan ei tarvitse itse ilmoittaa huoltoyhtiölle, vaan teemme sen puolestasi.
Helpoiten teet kiireettömän huoltopyynnön tai vikailmoituksen OmaVAV-palvelussamme. Huoltopyyntö ohjautuu palvelustamme omasta talostasi vastaavalle kiinteistöhuollolle.
Kiireelliset vikailmoitukset ja huoltopyynnöt tehdään VAV:n ympäri vuorokauden palvelevaan asiakaspalveluun, jonka puhelinnumero on 010 235 1450.
Asukkaan ei tarvitse itse ilmoittaa huoltoyhtiölle, vaan teemme sen puolestasi.
VAV:n kiinteistöjä huoltavat:
ISS Palvelut
SOL Kiinteistöpalvelut Oy
Omasta talostasi huolta pitävän huoltoyhtiön nimen näet oman talosi ilmoitustaululla olevasta tiedotteesta.
VAV:n asiakaspalvelu ja kiinteistöhuolto uudistuivat 2022
VAV:n asiakaspalvelu ja kiinteistöhuolto uudistuivat marraskuussa 2022, jolloin huolellisen pohdinnan jälkeen vastuut jaettiin uusiksi. Siitä lähtien asukkaiden kaikkiin vikailmoituksiin ja palvelupyyntöihin on vastannut VAV:n oma asiakaspalvelu – ympäri vuorokauden.
Vastauksen kysymyksiin saa nyt entistä nopeammin, ja vikailmoitukset päätyvät varmasti oman talon kiinteistönhuoltajan työjonoon. Lue lisää uudistuksesta.