Julkaisimme yhdistetyn vuosikertomuksen ja vastuullisuusraporttimme. Vuosi 2024 haastoi vuokra-asuntotoimijoita, mutta saavutimme tavoitteemme.

Asiakaskyselyt uudistuvat, kysely kaikille asukkaille lokakuussa
11.10.2022Ajankohtaista
VAV uudistaa asiakaskokemuksen mittaamista ja johtamista loppuvuoden aikana. Muutoksilla tavoitellaan mm. kyselyiden vaikuttavuuden sekä vastausaktiivisuuden parantamista. Asumisen aikaisten sekä sisään- ja poismuuttokyselyiden lisäksi mittaamme jatkossa myös asiakkaiden tyytyväisyyttä asiakaspalvelun yhteydenottojen onnistumiseen.
Lähetämme kaikille asukkaille asumisen aikaisen kyselyn 26. – 27.10.2022. Näin saamme kattavan pohja-aineiston uusien palvelusopimustemme lähtötiedoksi sekä tavoitetason määrittämiseksi. Vastaathan kyselyyn, johon saat linkin tekstiviestillä! Kuukausittaiset asumisen aikaiset kyselyt käynnistämme jälleen maalis-huhtikuussa 2023.
Sisään- ja poismuuttavien asiakkaiden kyselyt jatkuvat 1.11.2022 alkaen uusitulla mallilla.