OmaVAV – asukkaiden oma palvelu

OmaVAV-palvelussa käytännön asioita voi hoitaa missä ja milloin vain. Palvelulla on
jo 4500 käyttäjää. Alkukesästä palveluun tuli jälleen uusia toiminnallisuuksia.

Hana vuotaa ja huollon tiedot hukassa? Isännöitsijän yhteystiedot rapputiedotteessa, joka on talon alakerrassa? Mitä asumisen ohjeissa sanottiinkaan renkaiden säilytyksestä verkkokellarissa?

OmaVAV-palvelun avulla VAVn asukas voi hoitaa kodin käytännön asiat kätevästi verkossa joko puhelimella tai tietokoneella. Palvelussa voi esimerkiksi tehdä vikailmoituksen, tarkistaa omat vuokrasopimus- ja maksutietonsa sekä uutena ominaisuutena lukea kotitalon ajankohtaiset tiedotteet tai laittaa viestin VAVn asiakaspalveluun, vuokravalvontaa tai asumisneuvojalle.

OmaVAV-palvelun uusien ominaisuuksien toivotaan lisäävän palvelun käyttöä entisestään. OmaVAV:n uusia ominaisuuksia ovat mm. kiinteistön pelastussuunnitelma ja tiedot, kulutusseuranta, asukastoiminnan tiedotteet ja lomakkeet sekä asukastoiminnan yhteystiedot (Asukastoimikunnan puheenjohtaja/luottamusmies ja suojelujohtaja).

Tavoitteena on tarjota entistä laajemmin asumiseen ja naapurustoon liittyviä palveluita yhdessä osoitteessa – oma.vav.fi.

Tutustu OmaVAV -oppaseen ja kirjautumisohjeisiin TÄSTÄ.