Kirjautuminen hakemuksen muokkaukselle ja OmaVAV-palveluun uudistuu. Muutokset astuvat voimaan 2.12. alkaen, ja ne toteutetaan vaiheittain. Uusien käyttäjien salasanan vähimmäispituus nousee…
Kysy neuvoja WhatsAppilla
31.08.2023Ajankohtaista
Olemme lisänneet asiakaspalvelukanaviamme: nyt voit ottaa meihin yhteyttä myös WhatsApp-palvelun kautta. Palvelu on otettu käyttöön, jotta voimme tarjota asiakkaillemme vaivatonta ja nopeaa asiakaspalvelua.
WhatsApp-palvelu on ollut koekäytössä kesäkuusta alkaen. Saadun palautteen ja yhteydenottojen määrän perusteella se on otettu erittäin hyvin vastaan.
Miten WhatsApp-palvelu toimii
Tallenna asiakaspalvelunumero 046 875 7747 puhelimeesi. Voit lähettää numeroon kysymyksiä, jotka koskevat asumisaikaisia asioita tai hakemustasi.
Aukioloajat: Asukkaiden WhatsApp palvelee ma-pe klo 9−22 ja la-su klo 10−22. Asunnonhakijoiden WhatsApp vastaa kysymyksiisi 24/7.
Viestien sisältö: Kerro mahdollisimman tarkasti, millaista apua tai tietoa tarvitset. Tämä auttaa meitä tarjoamaan sinulle parempaa palvelua.
Yksityisyys: Meille on tärkeää huolehtia yksityisyydestäsi. Älä jaa henkilökohtaisia tietoja, kuten henkilötunnustasi, WhatsAppin kautta. Käsittelemme henkilötietojasi luottamuksellisesti.
Multimedia: Voit myös lähettää kuvia tai videoita, jos ne auttavat selittämään kysymyksesi tai ongelmasi paremmin.
Viestien seuranta: WhatsApp on kätevä yhteydenottokanava myös siksi, että vastauksemme jää sinulle talteen ja voit tarkistaa saadut ohjeet myöhemminkin.