Meillä on uusi visuaalinen ilme

VAV:n brändi-ilme on päivitetty. Uudessa ilmeessämme seikkaillaan Vantaan värikkäässä kaupunkiympäristössä.

VAV-konsernin ilmeen päivitys tuli ajankohtaiseksi, kun konsernin strategia päivitettiin vuosille 2023–2027.

Ensisijainen tarkoituksemme on tukea Vantaan kaupungin asuntopoliittisia tavoitteita ja tarjota koteja vantaalaisten kasvavalle joukolle. Meillä on erityinen vastuu kohtuuhintaisen asumisen tarjoamisessa pieni- ja keskituloisille kotitalouksille.

”Kohtuuhintaiset kotimme mahdollistavat asukkaillemme hyvän elämän Vantaalla. Halusimme tuoda uuden ilmeemme keskiöön erityisesti meillä asuvat monenlaiset ihmiset ja heidän asuinympäristönsä. Toivomme, että ilme viestii lämpöä ja elämäniloa”, sanoo VAV:n viestintä- ja markkinointipäällikkö Johanna Lassy.

Päivitetyn ilmeen suunnittelullisena ohjenuorana on ollut saavutettavuus, jotta viestimme olisivat helposti lähestyttäviä kaikille ihmiselle. Uudistuksen yhteydessä myös VAV:n logoa modernisoitiin hieman. Halusimme säilyttää logon tutun muotokielen, mutta päivitimme sen vastaamaan paremmin tämän päivän tarpeita.

Ilmeen päivitys toteutettiin yhteistyössä mainostoimisto Groteskin kanssa.