VAV:n asiakaspalvelu ja kiinteistöhuolto uudistuvat 1.11.2022 alkaen

1.11.2022 alkaen tavoitat huollon, isännöinnin ja vuokrauksen asiakaspalvelun vuorokauden ympäri numerosta 010 235 1450 sekä OmaVAV-palvelusta. Lisäksi asiakaspalvelumme palvelee chatissa arkipäivisin klo 9–22 ja viikonloppuisin klo 1022. WhatsApp-palvelun käyttöönotossa on ilmennyt vielä teknisiä haasteita, mutta pyrimme ottamaan sen käyttöön loppuvuoden 2022 aikana.

ISS Palvelut huollon kumppanina Länsi-Vantaalla ja SOL Kiinteistöpalvelut Itä-Vantaalla

Kiinteistöhuollon kilpailutuksessa VAV:n huoltopalvelut jaettiin kahteen maantieteelliseen alueeseen. Länsi-Vantaan alueella huollon yhteistyökumppaniksi tuli ISS Palvelut Oy ja Itä-Vantaan alueella SOL Kiinteistöpalvelut Oy. Oman kiinteistösi huoltoyhtiön näet oman talosi ilmoitustaululla olevasta tiedotteesta.

Uusi puhelinpalvelu vika- ja huoltoilmoituksille

1.11.2022 alkaen vikailmoitukset ja huoltopyynnöt tehdään suoraan VAV:n ympäri vuorokauden palvelevaan puhelinnumeroon 010 235 1450, ei huoltoyhtiölle.

Vuokravalvonnan ja asumisneuvonnan palvelut jatkavat edelleen numerossa 010 235 1460. Mikäli haluat keskustella vuokranmaksuun liittyvistä asioista tai kaipaat asumisneuvonnan palveluita, palvellaan sinua näissä asioissa jatkossakin tässä numerossa.